Heb je een klacht? We horen het graag!

Bij TendenZ IT doen we ons best om jou altijd de best mogelijke service te bieden. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over onze producten of diensten, laat het ons dan weten. Jouw feedback is essentieel voor ons, want daarmee kunnen we onze dienstverlening verbeteren.

 

Hoe dien je een klacht in?

 

  1. Vul het klachtenformulier hieronder in. Hoe specifieker je bent, hoe beter we je kunnen helpen.
  2. Na het ontvangen van je klacht nemen we binnen 5 werkdagen contact met je op.
  3. We doen ons uiterste best om je klacht zo goed mogelijk op te lossen.

 

Klachtenformulier

 

     

    Wat gebeurt er na het indienen?

     

    Zodra we je klacht hebben ontvangen bekijkt één van onze teamleden deze en neemt contact met je op. We streven ernaar elke klacht professioneel en eerlijk te behandelen en zoeken altijd naar de beste oplossing voor beide partijen. We zijn aangesloten bij ICT Waarborg, wat betekent dat zij in geval van een geschil kunnen bemiddelen door middel van een unieke mediationregeling.

     

    Jouw tevredenheid staat voorop

     

    We vinden het vervelend dat je een reden hebt om een klacht in te dienen en waarderen het dat je ons hierover informeert. Ons doel is voortdurende verbetering en jouw feedback is hierin cruciaal.

     

    Heb je nog vragen of opmerkingen? Onze klantenservice staat voor je klaar.

    Is jouw IT-infrastructuur klaar voor de toekomst?